? ??????????????Cincinnati Bengals? ????? ?? ???Rating: 3.6 (284 Ratings)??0 Grabs Today. 10630 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 26, 2009

AKU TAK FAHAM, BETUL-BETUL TAK FAHAM....

Satu report polis telah dibuat ke atas seorang ulama politik terkenal ini. Kenapa sampai begitu sekali? Kalau ulama dah sampai diseret begitu rupa, mana dia rasa hormat kepada ulama, pewaris kepada nabi? Ini lah jika agama sudah dipolitikkan, bukan sahaja agama Islam dipersoalkan oleh orang bukan Islam bahkan seorang ulama yang selama ini amat disanjung tinggi terpaksa dibuat laporan polis oleh orang Islam sendiri!

Apa sebab jadi begitu? Semua pasal tak jaga mulut. Mungkin beliau ingat dah jadi teragung sangat maka boleh saja dia labelkan orang lain itu dan ini. Kata orang ini komunis lah, pengikut Ayah Pin lah dan entah apa-apa lagi. Saya adalah salah seorang dari gulongan yang di tuduh oleh ulama ini. Ini serius ni, menuduh orang lain tidak percaya agama (komunis) dan tergelincir akidah seperti pengikut Kerajaan Langit di Terengganu. Habis yang saya cuba sedaya upaya untuk sembahyang lima waktu sehari semalam dan melakukan segala yang disuruh agama selama ini berlakon sahajalah. MasyaAllah, hanya Allah lah yang tahu hati manusia...

Selama ini saya cuba sedaya upaya untuk memahami tentang tingkahlaku kononnya ulama besar ini. Komen beliau sejak kebelakangan ini sudah bertambah melalut-lalut. Kadang-kadang datang juga dalam hati jahat saya ini mengatakan mungkin ulama ini sebenarnya agen Yahudi yang cuba memecah belahkan umat Islam di Malaysia. Kalau tidak macam mana kita nak memahami sifat melampau manusia seperti ini?

Ya, Allah kau buka kan lah hati manusia bergelar Tuan Guru Nik Aziz ini supaya beliau sedar dan menjaga mulutnya agar tidak menyelarukan lagi fikiran rakyat Malaysia yang memang sudah bercelaru ini.

Lancang Biru

0 comments: